خبرنگاران استاندار مازندران: با تخلفات کرونایی بشدت برخورد می گردد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، ساری - خبرنگاران - استاندار مازندران با اعلام این که درگیری و ابتلای مردم استان به کرونا به نحوی خانوادگی و دورهمی شده است ، هشدار داد : با تخلفات کرونایی بشدت برخورد می گردد.

خبرنگاران استاندار مازندران: با تخلفات کرونایی بشدت برخورد می گردد

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در نشست ستاد مقابله با کرونا استان از شهفرایندان خواست تا از شرکت در هرگونه تجمع پرهیز نمایند و تاکید نمود : هیچ کس نباید تصور کند بدون رعایت الزامات بهداشتی شیوع کرونا کاهش می یابد.

وی با بیان این که در ماه گذشته قریب به اتفاق استان های کشور درگیر موج سوم و وارد پیک این موج شدند ، گفت : بر این اساس، ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های ویژه ای را در قالب طرح جامع مدیریت هوشمند اعمال کرد که پس از چند هفته آمار آن استان ها فرایند کاهشی پیدا کرد.

استاندار مازندران اضافه نمود : مازندران به خاطر مساعدت و همراهی خوب مردم، بازار و تشدید پروتکل های بهداشتی در زمان درگیری غالب استان های کشور، وارد پیک سوم نشد ولی متاسفانه به خاطر عادی انگاری ، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تجمعات در اشکال مختلف اکنون فرایند شیوع کرونا در استان افزایشی شده و اگر رعایت نکنیم به سمت پیک سوم می رود.

وی با بیان این که اکنون درگیری با کرونا در استان بنحوی خانوادگی و دورهمی شده است، ادامه داد : تمامی دستورالعمل ها را به فرمانداران ابلاغ کردیم و مجموعه دست اندرکاران ستاد کوشش داریم تا به مردم اعلام کنیم که نگران عدم رعایت الزامات بهداشتی هستیم.

حسین زادگان گفت : از مردم انتظار داریم تصور ننمایند که شرایط مثل گذشته است و ضروری است در برخورد با خود و خانواده برای رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها، سخت گیرانه تر عمل نمایند.

استاندار مازندران با بیان این که باید صیانت از گروه های پرخطر، نظیر افراد مسن و همچنین دارای بیماری های زمینه ای در اولویت قرار گیرد ، گفت : قرنطینه کردن افراد آلوده به ویروس و افراد مرتبط با آن ها از دیگر موضوعات جدی است.

وی با اشاره به این که مردم باید از ورود به هرگونه جمع و ارتباطات غیرضروری پرهیز نمایند، گفت : متاسفانه در بعضی موارد شاهد قانون گریزی هایی هستیم که حتما با آن ها برخورد می گردد.

مقام عالی دولت در مازندران اضافه نمود: امیدواریم مانند گذشته در سایه همدلی و یدواحده با اطلاع رسانی درست و رعایت الزامات بهداشتی در چارچوب طرح مدیریت هوشمند از این مرحله عبور نماییم.

استاندار مازندران از اصناف و بازاریان به خاطر صبوری، تحمل و همراهی بالا قدردانی کرد و گفت : هرگونه عدم رعایت پروتکل ها منجر به درگیری و شیوع کرونا و آسیب به اقتصاد استان بویژه بازاریان عزیز می گردد و انتظار داریم مردم بزرگوار ما تصور ننمایند چون مازندران برخلاف استان های دیگر 2 ماه درگیر موج نشد، همچنان با عادی انگاری و عدم رعایت الزامات می تواند از آسیب مصون بماند.

وی با اشاره به این که بر اساس دستورالعمل های ابلاغی پیشین تعداد کارکنان ادارات شهرهای قرمز و نارنجی کاهش می یابد، گفت: امتحانات در تمامی مقاطع تحصیلی بجز موارد کاملا ضروری آن هم با رعایت دقیق قانون و الزامات، مجازی برگزار می گردد.

رییس ستاد مقابله با کرونا مازندران با بیان این که برگزاری هرگونه اجتماعات و مراسم تحت هر عنوان که می تواند موجب اجتماع و درگیری گردد ممنوع است، عنوان داشت: تمام دستگاه های اجرایی و همه نهادهای قوای مختلف در استان مشمول دستور العمل و مصوبات ستاد ملی و استانی هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار مازندران: با تخلفات کرونایی بشدت برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار مازندران: با تخلفات کرونایی بشدت برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید