خرابی 10 درصدی اتوبوس ها طبیعی است، ارائه خدمات ما به چشم شهروندان نیامد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، سنندجی گفت: مردم از ما انتظار دارند که تمام اتوبوس ها نو باشند، اما باید گفت اتوبوس های ما عمر خود را نموده اند.

خرابی 10 درصدی اتوبوس ها طبیعی است، ارائه خدمات ما به چشم شهروندان نیامد

پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار ، در شرح اظهار نظر محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران درباره خرابی روزانه 300 دستگاه اتوبوس در پایتخت گفت: با توجه به افزایش عمر اتوبوس های شرکت واحد خرابی روزانه تعدادی از آن ها در خطوط ده گانه اتوبوسرانی امری طبیعی است، زیرا در پایتخت 6 هزار اتوبوس در حال فعالیت هستند که اگر از تعداد خرابی اتوبوس ها مشاهده خواهیم کرد تنها 5 درصد اتوبوس ها در طول روز خراب می شوند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با تاکید بر این نکته که خرابی 10 درصد از اتوبوس ها امری طبیعی است، اضافه نمود: امروز سن اتوبوس های پایتخت بیش از میانگین عمر متوسط آن است و باید گفت بخش عظیمی از اتوبوس های پایتخت عمر بالای 12 سال دارند.

سنندجی با اشاره به این نکته که از سال 90 تا به امروز اتوبوسی به ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی اضافه نشده است، توضیح داد: پایتخت به 9 هزار اتوبوس نیاز دارد و این کسری موجب شده است اقدام های ما برای رفاه حال شهروندان در شرکت واحد به چشم شهروندان نیاید.

خرابی روزانه 300 دستگاه اتوبوس در پایتخت/ مسافرگیری مترو با یک سوم ظرفیت

او با اشاره به اخذ جایزه جهانی به دلیل ارائه خدمات از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: انتظار مردم از اتوبوس های شرکت واحد این است که تمیز باشند و سیستم گرمایش و سرمایش آن به درستی عمل کند، اما باید به این نکته توجه کند که هر چه از عمر اتوبوس می گذرد هر چه ما آن را تمیز کنیم باز هم تغییری در شرایط آن ایجاد نمی گردد.

مدیر شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا از سوی دولت و شهرداری تهران برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اقدامی اجرا شده است، گفت: دولت مصوبه ای را گذراند که بر اساس آن ظرف مدت 2 سال، 5 هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اضافه گردد که متاسفانه هنوز این مصوبه اجرا نشده است.

سنندجی اضافه نمود: شهرداری تهران در کنار خرید 80 دستگاه اتوبوس دو کابین تعداد 160 مینی بوس نیز جهت استفاده در راستا های کم تردد خریداری و به ناوگان حمل و نقل عمومی تزریق نموده است.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خرابی 10 درصدی اتوبوس ها طبیعی است، ارائه خدمات ما به چشم شهروندان نیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرابی 10 درصدی اتوبوس ها طبیعی است، ارائه خدمات ما به چشم شهروندان نیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید