سری شیائومی 13 در تاریخ 7 اسفند راهی بازار جهانی می شوند

به گزارش وبلاگ سروری کیا، شیائومی میخواهد در تاریخ 7 اسفند (26 فوریه) از گوشی های سری شیائومی 13 برای بازار جهانی رونمایی کند. محصولاتی که فعلا فقط در بازار چین موجود هستند.

سری شیائومی 13 در تاریخ 7 اسفند راهی بازار جهانی می شوند

شیائومی تأیید نموده که سری 13 از پرچم دارانش قرار است رسما وارد بازار جهانی شوند. این گوشی ها که اواخر سال 2022 رونمایی شدند، هم اکنون در بازار چین برای خرید در دسترس قرار دارند اما مثل همواره با تأخیر وارد بازار جهانی می شوند. این سیاستی است که شیائومی مدت هاست در پیش گرفته و در ابتدا گوشی های پرچم دار خود را وارد بازار چین و سپس بازار جهانی می نماید.

این گوشی ها در تاریخ 26 فوریه (7 اسفند) برای بازار جهانی رونمایی خواهند شد. این در حالی است که دقیقا یک روز بعد از این تاری به مدت تقریبا 4 روز (27 فوریه تا 2 مارس = 8 اسفند تا 11 اسفند) شاهد برگزاری نمایشگر MWC 2023 خواهیم بود. این خبر کاملا رسمی است و از تیزر منتشر شده به وسیله خود شیائومی برداشته شده است.

روز گذشته در رابطه با گوشی شیائومی 13 لایت هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه این گوشی هم قرار است سومین عضو این خانواده برای عرضه به بازار جهانی باشد. اطلاعات خیلی زیادی از این گوشی به بیرون درز ننموده جز اینکه گفته می گردد در گران ترین مدل خود 550 دلار قیمت خواهد داشت و احتمالا مدل تغییر برند یافته شیائومی CIVI 2 خواهد بود. محصولی که به صورت انحصاری فقط در بازار کشور چین در دسترس واقع شده است.

آخرین عضو از این مجموعه که در واقع قدرتمندترین و برترین مدل از این سری هم محسوب می گردد هنوز تکلیف نامشخصی دارد. در رابطه با شیائومی 13 اولترا صحبت می کنیم. وقتی شیائومی 12S اولترا راهی بازار شد، شیائومی اعلام نمود قصد ندارد آن را در بازار جهانی به فروش برساند و هنوز هم از این گوشی در بازار جهانی خبری نشده اما نائب رئیس این شرکت در پاسخ به پرسش یکی از کاربران درباره برنامه های شیائومی جهت عرضه 13 اولترا به بازار گفت که چنین قصدی را دارند. در نتیجه انتظار می رود این گوشی هم وارد بازار جهانی گردد اما گفته می گردد آن هم در ابتدا در بازه ماه آوریل تا مه (فصل بهار) در بازار چین در دسترس قرار خواهد گرفت.

به تازگی اطلاعاتی هم راجع به شارژر شیائومی 13 اولترا منتشر شده که نشان می دهد این محصول 90 واتی است. این محصول با شماره مدل MDY-14-EC شناخته می گردد و اخیرا در پایگاه داده 3C دیده شده است. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر باید منتظر بمانیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال

8,850,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت - گلوبال

3,030,000

تومان

خرید محبوب ترین گوشی های شیائومی از وبلاگ سروری کیا

مشاهده همه

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری شیائومی 13 در تاریخ 7 اسفند راهی بازار جهانی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری شیائومی 13 در تاریخ 7 اسفند راهی بازار جهانی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید