شورولت سیلورادو برقی RST قدرت بیشتری ارائه می دهد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، زمانی که مدل 2024 شورلت سیلورادو برقی به کاربران معرفی گردید، حداکثر قدرت آن 664 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن 1057 نیوتن متر در مدل RST از سوی این گروه خودروساز اعلام شده بود. اکنون اما شورولت به طور رسمی اعلام نموده که سیلورادو برقی RST قدرتمندتر خواهد بود و توان تولیدی 754 اسب بخار و گشتاور 1065 نیوتن متر را ارائه خواهد نمود. این اقدام شورولت افزایش قدرت بسیار قابل توجهی برای این پیکاپ برقی آمریکایی به شمار می رود.

شورولت سیلورادو برقی RST قدرت بیشتری ارائه می دهد

اگر این اعداد و ارقام برایتان آشناست، علت آن این است که همین مشخصات فنی برای پیکاپ دیگر گروه جنرال موتورز به نام جی ام سی سیرا 2024 دنالی با دو پیشرانه الکتریکی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. باید اشاره کنیم که شورولت سیلورادو برقی و جی ام سی سیرا برقی هر دو از پلتفرم و موتورهای برقی یکسانی بهره می برند. بعلاوه هر دوی این خودروها از پک باتری اولتیوم جنرال موتورز قدرت می گیرند و مجهز به دو موتور برقی و سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک هستند.

اما آن طور که به نظر می رسد، شورولت دوست ندارد که سیلورادو RST از همزاد خود یعنی جی ام سی سیرا دنالی از لحاظ عملکردی ضعیف تر باشد. در این رابطه، یکی از سخنگویان شورولت این افزایش قدرت در مشخصات فنی شورولت سیلورادو برقی RST را تایید نموده و گفته: همانطور که به فاز فراوری سیلورادو برقی نزدیک بسیار نزدیک شده ایم، تیم مهندسی ما مشغول آنالیز مشخصات فنی و اصلاح آن برای مدل RST First Edition است. جنرال موتورز اکنون به توان 754 اسب بخار و گشتاور 1065 نیوتن متری برای سیلورادو برقی RST رسیده که این توان در زمان فعال بودن حالت رانندگی Wide Open Watts در دسترس رانندگان قرار خواهد بود.

البته باید اشاره کنیم که این اعداد ذکر شده هنوز تقریبی هستند، به این معنی که ممکن است قبل از عرضه رسمی شورولت سیلورادو برقی RST با تغییراتی همراه گردد. زمان زیادی برای این کار وجود دارد، زیرا RST قرار نیست تا پاییز 2023 به فروش برسد. در مقابل جی ام سی سیرا دنالی برقی هم احتمالاً اوایل سال 2024 وارد بازار می گردد. هر دو پیکاپ ظاهری تقریباً یکسان دارند و از بسته باتری Ultium با ساختاری یکپارچه بهره می برند، بنابراین تغییرات در یکی از آن ها می تواند به راحتی روی مدل دیگر نیز اعمال گردد.

این آمار و ارقام ذکر شده نشان دهنده حداکثر قدرت در حالت رانندگی خاص است. در شورولت سیلورادو برقی RST این قدرت در حالت رانندگی Wide Open Watts به مشتریان ارائه می گردد و در جی ام سی سیرا دنالی الکتریکی نیز این حالت Max Power نام گذاری شده است. در این حالت شورولت سیلورادو برقی قادر است طی کمتر از 4.5 ثانیه از سرعت 0 به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد که برای پیکاپی با این ابعاد آماری فوق العاده به شمار می رود.

علاوه بر این مدل ، این گروه خودروسازی در حال توسعه مدل دیگر از شورولت سیلورادو با نام سیلورادو WT است. طبق آخرین خبرهای منتشر شده، شورولت سیلورادو برقی WT مجهز به دو موتور برقی بوده که در مجموع می تواند 510 اسب بخار قدرت و 834 نیوتن متر گشتاور را فراوری و به چرخ ها منتقل کند. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص عرضه این خودرو در بهار سال 2023 وجود ندارد و در این رابطه باید منتظر اخبار رسمی از سوی این گروه خودروساز آمریکایی باشیم.

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ

به "شورولت سیلورادو برقی RST قدرت بیشتری ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورولت سیلورادو برقی RST قدرت بیشتری ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید