کسب و کار

مهارت داستان گویی بصری در هنرمندان انیمیشن ساز ما کم است، ادبیات و کتاب ماده خامِ صنعت انیمیشن!

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، حامد میرزائی، دانش آموخته و پژوهشگر در حوزه مطالعات انیمیشن است. او شرایط انیمیشن کودک و نوجوان ایران را در شرایط ساکن می بیند و در عین اینکه پیشرفت هایی داشته است، خروجی اش را متناسب با امکانات و نیازهای مخاطبان...

23 شهریور 1402

تلفات ادامه دار ویروس فیفا

فیفادی اخیر که در آن بازی های حساسی هم برگزار نشد اما چند تلفات روی نیمکت مربیگری تیم های ملی داد.

22 شهریور 1402

شرکت کنندگان در رالی تور گردشگری جاده ابریشم ایران را ترک کردند

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، شرکت کنندگان در رالی تور گردشگری جاده ابریشم ایران را ترک کردند.

12 شهریور 1402

این چند تا گران ترین ماشین های جهان هستند، عکس

وقتی در خصوص گران ترین خودروهای دنیا صحبت می کنیم، بعضی فکر می نمایند که وقتی به عدد 5 میلیون دلار می رسند، دیگر بالاتر از آن وجود ندارد.در صورتی که این به معنای آغاز قیمت در بازار خودروهای کلاسیک است.

1 شهریور 1402

آیا برنج برای کاهش وزن مفید است؟

این سوالی است که بسیاری از مردم دوست دارند بدانند. آیا برنج برای کاهش وزن مفید است؟ آیا برنج چاق کننده است؟ برنج یکی از پرمصرف ترین غلات در سراسر دنیا است. با این حال، این سوال کمی پیچیده تر است، زیرا انواع مختلفی از برنج وجود دارد و هر نوع کمی نسبت به سایرین...

29 مرداد 1402

قیمت شاهین دنده دستی در بازار و کارخانه

شاهین دنده دستی مدل دنده اتوماتیک و پیشرانه تازه آن، اخیراً به وسیله سایپا معرفی گردید. اما این خودرو 16 مرداد با چه قیمتی در بازار خرید و فروش شد؟

18 مرداد 1402

رقم درخواستی برای طارمی مثل یک شوخی است! ، مهدی و تاتنهام ؛ معادله ای که سر دیگر آن بایرن قرار گرفته است

السدیر گلد (Alasdair Gold) خبرنگار باشگاه تاتنهام می نویسد، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به تاتنهام پیشنهاد شده است.

16 مرداد 1402

نمایش های روی صحنه چقدر فروختند؟ ، این نمایش در همه اجراها ظرفیتش تکمیل است

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج تا سرانجام روز آدینه 13 مرداد سال 1402 به تفکیک اجراها تعیین شد.

15 مرداد 1402

آخرین شرایط بازار مسکن ؛ قیمت ها کاهشی شده است؟ ، نقش مشاوران املاک در گران تر شدن قیمت ملک و اجاره

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: شرایطی که ابتدای سال در بازار اجاره به وجود آمده بود خیلی بغرنج بود که بیشتر تحت تاثیر دو عامل اساسی فضای مجازی و مشاوران املاک فاقد پروانه بود که به صورت سازماندهی شده در جهت افزایش قیمت حرکت می کردند و موجب...

11 مرداد 1402

عجیب ترین فولکس قورباغه ای دنیا، با این ماشین نیازی به خانه ندارید، عکس

همشهری آنلاین نوشت: خانه های موتوردار متحرک، برای مسافران محلی برای اسکان و استراحت و سرگرمی در جاده فراهم می نمایند. اما اگر برای ساخت چنین کمپرها یا خودروهای سرگرمیی، تفکر زیباشناسانه شخصی را نیز به همراه یک میزان تم روستایی اضافه کنید، نتیجه چه خواهد...

8 مرداد 1402

بسته بندی خرما صادراتی ، معرفی انواع روش بسته بندی برای صادرات خرما

خرما، گنجینه ای از انرژی و موادمغذی حیاتی، در حال حاضر یکی از محصولات اصلی اقتصاد ایران است. بعلاوه، با توجه به مزیت های غذایی و معطر خود، خرما به سرعت در بین مصرف کنندگان جهانی محبوبیت پیدا نموده است.

7 مرداد 1402

ترفند ماست بند ها برای سفت و شیرین شدن ماست

اگر شما هم دوست دارید در کنار غذاهایتان ماست میل کنید، می توانید با این دستور ساده یک ماست سفت و شیرین در منزل آماده کنید.

22 تیر 1402

فیلم ، خروسی که در سلسبیل وارد تجارت شد

ساختمان فعلی دانشگاه سوره واقع در خیابان آزادی محدوده پازل دهم شهر تهران نزدیک به 35 سال کارخانه فراوری آدامس خروس نشان بود. آدامس معروف و پر هوادار ایرانی که با فراوریش خیلی زود دو رقیب طاووس نشان و طوطی نشان را کنار زد.

13 تیر 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز سه شنبه شش تیر 1402

آیفون 13 پرو مکس همچنان گران ترین گوشی فعلی در بازار موبایل است. فروشنده های موبایل آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت را حدود 90 میلیون تومان می فروشند و بابت آیفون 13 پرو مکس نسخه 512 گیگ نزدیک 87 میلیون و 500 هزار تومان دریافت می نمایند.

6 تیر 1402

رویداد بازارگان؛ ویژه فروشنده های تبریزی دیجی کالا

دیجی کالا با هدف همراهی علاقه مندان به فروش در بستر آنلاین و بهبود تجربه فروشنده های فعال خود، در استان آذربایجان شرقی، از سوم تا هفتم تیرماه، رویدادی با عنوان رویداد بازارگان در شهر تبریز برگزار می نماید.

6 تیر 1402

کیفی کوچک تر از یک دانه نمک!

شاید در نگاه اول متوجه چیزی نشوید، اما باید گفت که این تصویر متعلق به کوچکترین کیف دستی دنیا است!

29 خرداد 1402

چطور کارآموزی را به شغل دائم تبدیل کنیم؟

بسیاری از کارفرمایان که دوره های کارآموزی را ارائه می دهند، این کار را با این هدف انجام می دهند تا بتوانند افراد تازه فارغ التحصیل شده را امتحان نمایند و آنها را برای فرصت های شغلی دائم خود انتخاب و آماده نمایند. اگرچه دوره های کارآموزی راهی برای کسب...

20 خرداد 1402

تفاوت واش بتن های رزینی و واش بتن های ساده و بدون افزودنی

موزاییک، یکی از مواد ساختمانی است که برای تزیین و پوشش سطوح داخلی و خارجی ساختمان ها استفاده می گردد. این ماده معمولاً از ترکیب کاشی های کوچک و چسب مخصوص ساخته می گردد و در طرح ها و رنگ های متنوعی قابل تهیه است.

18 خرداد 1402

تصاویر ، داغ ترین شغل ایران را بشناسید

شغلشان سخت و نفس گیر است. کنار کوره هایی کار می نمایند که آتش از آنها زبانه می کشد؛ سروکارشان با آتش است و مواد مذاب!

17 خرداد 1402

دستیابی محققان ایرانی به نسل جدیدی از مکمل های دامی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سیمین خورسندی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به تولید این فرآورده دامی با استفاده از دانش فنی بومی در این شرکت، گفت: این محصول با عنوان بلوس های خوراکی کندرهش،...

9 خرداد 1402
تعداد: (188)