صدور پروانه ساخت رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

به گزارش وبلاگ سروری کیا، خبرنگاران: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: برای واحدهای مسکونی تا 100 متر مربع مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از سوی شهرداری ها پروانه ساخت رایگان صادر می گردد.

صدور پروانه ساخت رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

به گزارش وبلاگ سروری کیا از ساری، کمال علیپور درجشن رمضان ویژه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قائم شهر با تاکید بر مشارکت اغنیا در تخصیص بخشی از اموالشان به نیازمندان ازتصویب چند مصوبه در مجلس بری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اطلاع داد.

وی اظهار کرد: اعطای سبد غذایی و کالاهای اساسی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هر سه ماه یک بار یکی از این مصوبات است که به تصویب مجلس رسیده و به شورای نگهبان ارسال شد.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس نهم از صدور مجوز پروانه ساخت رایگان شهرداری تا 100 مترمربع به مددجویانی که درصدد ساخت منزل مسکونی هستند اطلاع داد و توضیح داد: بر اساس این مصوبه برای واحدهای مسکونی بامساحت 100متر مربع، هزینه زیرساخت های برق، گاز و آب رایگان است.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان سال گذشته مبلغ 6 هزار میلیارد تسهیلات بانکی به افراد زیر پوشش اختصاص یافت که از این مبلغ 225 میلیارد تومان به مازندران و 11 میلیارد تومان نیز به شهرستان قائمشهر اختصاص یافت.

علی پور با تاکید بر پرداخت زکات به عنوان واجب شرعی به توانمندسازی مددجوی کمیته امداد و بهزیستی اشاره نمود و اضافه کرد: طرح توانمندسازی زیر پوششان، مورد نظر رهبری و مجلس بوده تا در راستای آن افراد از چرخه وابستگی خارج و در عرصه فراوری و اشتغال وارد شوند.

ق

منبع: تسنیم

به "صدور پروانه ساخت رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور پروانه ساخت رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید