عرضه بیش از 14هزار محصول برای برطرف نیازهای فناورانه کشور

به گزارش وبلاگ سروری کیا به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اکوسیستم فناوری و نوآوری چند سالی است که میزبان محصولات و خدمات دانش بنیانی است بومی و مختص کشورمان که با بهره گیری از توان دانشی و تخصصی فناوران ایرانی به فراوری رسیده اند.

عرضه بیش از 14هزار محصول برای برطرف نیازهای فناورانه کشور

این محصولات که بر مبنای احتیاجها و چالش های فناورانه فراوری شده اند سال ها است که به بازار تقاضا عرضه می شوند و احتیاجهای کشور را بدون وابستگی به بازارهای جهانی مرتفع می نمایند. محصولاتی در حوزه های مختلف فناورانه که صنایع را بی احتیاج از واردات نموده اند و باکیفیت و کمیت بالای فراوری می شوند.

کارگزاران فناوری هم که بازیگران اصلی اتصال بازار عرضه و تقاضا هستند؛ شناسایی و ارائه فرصت های سرمایه گذاری در حوزه فناوری، جلب سرمایه گذاران، تسهیل روند تجاری سازی دانش فنی و برطرف احتیاجهای فناورانه صنایع و دستگاه های دولتی و خصوصی با یاری محصولات فراوریی داخلی را فراهم می نمایند.

بر همین اساس شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با یاری کارگزاران خود توانسته زمینه مناسبی برای معرفی 14 هزار و 268 محصول فناورانه ایرانی در حوزه های مختلف سلامت، نفت، گاز و پتروشیمی، شهر هوشمند، کشاورزی و غیره را ایجاد نموده است تا متقاضیان با یاری این محصولات، احتیاجهای خود را برطرف نمایند.

برد الکترونیکی مقدار گیری اکسیژن خون (برد OEM پالس اکسیمتر)، خشک کن و استریل نماینده با فناوری مایکروویو، دستگاه ارت الکترونیکی (محافظ و دشارژ الکترونیکی)، پمپ سرنگی هوشمند، دستگاه تراش و فرز سی ان سی (میلترن)، جت پلاسمای اتمسفری، سیستم ضد سرقت کانفیادو (سیستم مدیریت هشدار یا سیستم امنیتی)، سامانه جامع مدیریت آموزش سریر، استارتاپ سیستم هوشمند تشخیص سوفل قلبی، سیستم عامل تشخیص و غربالگری گرفتگی عروق به وسیله سیگنال های حیاتی بدن، دستگاه شبیه ساز سنسورهای خودرو و تست سیم کشی و غیره بخش کوچکی از محصولات عرضه شده در این پلتفرم است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عرضه بیش از 14هزار محصول برای برطرف نیازهای فناورانه کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بیش از 14هزار محصول برای برطرف نیازهای فناورانه کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید