مسابقه نقاشی و کاریکاتور در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، دبیر انجمن مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به مناسبت روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی مسابقه مهارت های هنری در زمینه های نقاشی و کاریکاتور برگزار می گردد.

مسابقه نقاشی و کاریکاتور در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد

علی ریاحی دبیر انجمن مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تبادل نظر باخبرنگار دانشگاه وبلاگ سروری کیا، گفت: به مناسبت روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی مسابقه مهارت های هنری در زمینه های نقاشی و کاریکاتور برگزار می گردد.

ریاحی عنوان نمود: مسابقه مهارت های هنری با موضوعات، استکبار جهانی، شهدای دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی، سیاست های استکباری غرب خواهد بود.

دبیر انجمن مستقل دانشگاه علوم پزشکی شیراز با شرایط مسابقه اظهار کرد: شرایط مسابقه به این گونه است که آثار باید در قالب کاغذ A4 رسم گردد، موضوع اثر باید در کاغذ نقاشی (در همان عکس ارسالی) نوشته گردد، هفتاد درصد از شانس پیروزی به ایده کاریکاتور یا نقاشی تعلق دارد و سی درصد به مهارت در نقاشی یا کاریکاتور، اصل نقاشی یا کاریکاتور برتر گرفته می گردد همچنین تا اعلام نتایج، نقاشی را سالم نزد خود نگه دارند.

وی در ادامه با اشاره مهلت ارسال آثار گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 98/08/17 بهمراه با نام، نام خانوادگی، شماره دانشجویی و یک عکس ساده (بدون افکت عکاسی) از اثر خود را به آیدی @haniehsardariipour ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسابقه نقاشی و کاریکاتور در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسابقه نقاشی و کاریکاتور در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه نقاشی و کاریکاتور در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید