مطالبه گری آداب دارد!

به گزارش وبلاگ سروری کیا، با مطالبه گری درست و استفاده صحیح از رسانه می گردد بسیاری از مسائل اجتماعی را رفع کرد. البته مطالبه گری آداب و قوانینی دارد.

مطالبه گری آداب دارد!

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ سروری کیا، با ظهور رسانه های ارتباطی در دنیای نوین و همه گیر شدن این رسانه ها توسط تلفن های همراه، کوچک ترین اتفاقات هم از دید این رسانه ها مخفی نمی ماند و با سرعت انتشار بالا باعث ایجاد موجی از خبرهای مختلف می شوند تا جایی که بالاترین مقام های سیاسی هم به این اخبار واکنش نشان می دهند.

حتماً زلزله سال 1397 در استان کرمانشاه که با خرابی های زیادی همراه بود را به خاطر دارید. انتشار لحظه به لحظه اخبار و تصاویر مربوط به این حادثه باعث شد تا یاری های مردمی از سراسر کشور به این منطقه روانه شده و موجی از همدلی در کشور ایجاد گردد.

همچنین قطع آب در مناطق محروم خوزستان در سال 1399 از دیگر موضوعاتی بود که انتشار خبر توسط مردم و بازتاب آن در رسانه ها، باعث شد بیشتر مسئولان به این موضوع واکنش نشان داده و مسائل را در کمترین زمان رفع نمایند.

بنابراین با مطالبه گری درست و استفاده صحیح از رسانه می گردد بسیاری از مسائل اجتماعی را رفع کرد. البته مطالبه گری آداب و قوانینی دارد که برای یادگرفتن آن احتیاج به فراگیری سواد رسانه است.

در این باره این ویدئو را هم ببینید:

منبع: خبرگزاری فارس

به "مطالبه گری آداب دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبه گری آداب دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید