موراکامی اولین رمان تازه خود را پس از شش سال منتشر می نماید

به گزارش وبلاگ سروری کیا، ناشر آثار موراکامی- شینچوشا- روز چهارشنبه اظهار داشت هاروکی موراکامی، نویسنده سرشناس ژاپنی، اولین رمان نو خود را پس از شش سال در آوریل سال جاری منتشر خواهد نمود.

موراکامی اولین رمان تازه خود را پس از شش سال منتشر می نماید

جزئیاتی درباره این اثر نو که اولین رمان موراکامی از زمان انتشار کشتن شوالیه دلیر در فوریه 2017 است، ارائه نشده است.

شینچوشا در بیانیه ای کوتاه به زبان ژاپنی گفت که اثر نو در 13 آوریل منتشر خواهد شد، اما نه عنوان آن را می دهد و نه جزئیات طرح.

انتظار می رود این کتاب در ابتدا به زبان ژاپنی منتشر گردد و بعداً ترجمه گردد.

شینچوشا به خبرگزاری فرانسه گفت که نمی تواند تأیید کند که چه زمانی ممکن است ترجمه های کتاب منتشر گردد یا حتی چه زمانی نام کتاب اعلام گردد.

همینقدر می دانیم که نسخه ژاپنی این کتاب حدود 1200 صفحه دارد.

موراکامی نویسنده ای مشهور بین المللی است که هنوز جایزه ادبی نوبل نگرفته. این پیرمرد 74 ساله در آثار سورئال خود ارجاعات فراوان به فرهنگ پاپ دارد و آثارش به حدود 50 زبان ترجمه شده است.

خوانندگان مجذوب دنیاهای ساخته شده به وسیله او می شوند، جایی که قورباغه های غول پیکر حقوق بگیران را در جنگ به چالش می کشند و خال مخالی از آسمان می بارد!

موراکامی به عنوان یک چهره منزوی شناخته می گردد، اما او در سال های اخیر با ظاهر شدن به عنوان دی جی رادیویی هوادارانش را راضی نموده است.

در سال 2021، یک کتابخانه نو از رمان ها، دفترچه ها و وینیل های او در دانشگاه Waseda در توکیو افتتاح شد - که شامل نمونه ای از فضای کاری مینیمالیستی نویسنده، یک کافه، و یک استودیوی رادیویی است.

بعد از انتشار کشتن شوالیه دلیر در سال 2017، کتابفروشی های بزرگ توکیو از نیمه شب باز شدند تا به هواداران مشتاق این امکان را بدهند که بلافاصله کتاب را در دست بگیرند و آغاز به خواندنش نمایند. در تقابل با بعضی کشورها که مردم در تکاپوی چیزهای پایه زندگی هستند!

منبع

منبع: یک پزشک

به "موراکامی اولین رمان تازه خود را پس از شش سال منتشر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موراکامی اولین رمان تازه خود را پس از شش سال منتشر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید