نیمی از ساکنان شهر نیویورک زیر خط فقر هستند

به گزارش وبلاگ سروری کیا، نتایج تازه ترین آنالیز ها نشان می دهد نیمی از ساکنان شهر نیویورک از سال 2015 تا 2018 زیر خط فقر زندگی نموده اند.

نیمی از ساکنان شهر نیویورک زیر خط فقر هستند

به گزارش به نقل از نیویورک دیلی نیوز، نتایج تازه ترین آنالیز ها نشان می دهد نیمی از ساکنان شهر نیویورک آمریکا از سال 2015 تا 2018 زیر خط فقر زندگی نموده اند.

بر این اساس، در تازه ترین آنالیز که دانشگاه کلمبیا با همکاری صندوق غیرانتفاعی رابین هود انجام داده نتیجه گیری شده است که نزدیک به 3 میلیون و 400 هزار بزرگسال ساکن نیویورک در مقاطعی از زمان در فاصله سال های 2012 تا 2018 زیر خط فقر قرار داشته اند.

بر اساس این آنالیز، از هر پنج نفر، یک نفر یا نزدیک به یک میلیون و چهارصد هزار نفر در سال 2018 زیر خط فقر زندگی نموده است، این رقم در مدت مشابه در سال 2012، یک نفر در هر چهار نفر فقیر ثبت شده بود. این یعنی بزرگسالان مجرد، کمتر از 17 هزار دلار درآمد داشته اند در حالی که در آمد بزرگسالان دارای دو فرزند، کمتر از 30 هزار دلار بوده است.

بر همین اساس، از هر پنج خانوار، یک خانوار در سال 2018 زیر خط فقر قرار داشته و 34 درصد از خانوار ها نیز به علت ناتوانی در تامین هزینه های مسکن، سوخت، غذا، خدمات درمانی و دیگر نیازمندی های پایه، زندگی سختی را تجربه نموده اند.

نتایج آنالیز همچنین نشان می دهد زنان و رنگین پوستان ساکن نیویورک به نسبت دیگران، بیشتر در فقر و فلاکت به سر برده اند. بزرگسالان اسپانیایی تبار نیز بیش از دو برابر بزرگسالان سفیدپوست در سال 2018 با فقر دست و پنجه نرم نموده اند و در حالی که 24 درصد از زنان زیر خط فقر قرار داشتند این رقم در مردان 17 درصد گزارش شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نیمی از ساکنان شهر نیویورک زیر خط فقر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمی از ساکنان شهر نیویورک زیر خط فقر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید