اجرای عملیات تکمیل 4 طرح راهسازی و عمرانی در گچساران

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از تداوم عملیات اجرایی تکمیل 4 طرح راهسازی و عمرانی در شهرستان گچساران خبر داد.

اجرای عملیات تکمیل 4 طرح راهسازی و عمرانی در گچساران

محمد راستا امروز در حاشیه بازدید طرح های عمرانی گچساران گفت: تکمیل 4 طرح بزرگ بهسازی تقاطع شهرک صنعتی، چهاربیشه باباکلان به چرام در 2 قطعه، بهسازی محور بی بی حکیمه رگ سفید و جاده کمربندی (قاطع غیر همسطح سراب ننیز و پشه کان) در گچساران هم اکنون در حال انجام هستند.

او با بیان اینکه یک هزار و 500 میلیارد ریال برای تکمیل طرح های توسعه زیرساخت های محور های مواصلاتی گچساران نیاز است، افزود: با اختصاص اعتبار های مورد نیاز و تکمیل این طرح ها، بیش از 35 کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان توسعه خواهند یافت.

راستا می گوید: ساخت جاده بی بی حکیمه به رگ سفید به طول 15 کیلومتر و 600 متر مربع که از عملیات اجرایی از سال 1397 آغاز شده، با پیشرفت فیزیکی 52 درصد در حال انجام است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد؛ عملیات اجرایی طرح بهسازی جاده شهرک صنعتی، چهاربیشه و باباکلان به چرام سال 1395 آغاز شده و در 2 قطعه به طول 19 کیلومتر با میانگین پیشرفت فیزیکی 74 درصد در حال انجام است.

این مقام مسئول ادامه داد: جاده کمربندی (قاطع غیر همسطح سراب ننیز و پشه کان) گچساران از دیگر طرح های مهم راهسازی این شهرستان است که به طول 7 کیلومتر با میانگین پیشرفت فیزیکی 10 درصد در حال ساخت است.

راستا می گوید: بیش از 20 دستگاه ماشین آلات راهسازی در طرح های حوزه راه و شهرسازی گچساران در حالت فعالیت هستند.

وبلاگ سروری کیا کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای عملیات تکمیل 4 طرح راهسازی و عمرانی در گچساران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای عملیات تکمیل 4 طرح راهسازی و عمرانی در گچساران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید