اخبار صنعت

اینجا گورستان ستاره ها است، عکس

ایسنا نوشت: ستاره شناسان، سحابی سیاره ای واقع در خوشه ستاره ای مسیه 37 را به گونه ای بررسی کرده اند که گویی صحنه یک جنایت کیهانی است. آنها می خواهند معین کنند که ستاره کوتوله سفید مرکزی آن چگونه مرده است.

24 مهر 1402

ثبت جهانی یک اثر تاریخی در یونسکو تا چه مقدار به حفظ آن اثر یاری می نماید؟

رئیس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: ثبت جهانی آثار تاریخی و فرهنگی در لیست یونسکو می تواند به معرفی بیشتر یک کشور یاری کند و موجب پایداری و حفظ آن اثر گردد.

17 مهر 1402

برای رونق گردشگری همدان باید نقشه راه تنظیم گردد

استاندار همدان گفت: برای پیشرفت و رونق گردشگری استان تاریخی همدان باید نقشه راه تنظیم گردد به طوری که تمام برنامه ریزی ها به صورت مرتب و راهبردی در آن در نظر گرفته گردد.

10 مهر 1402

رویداد ملی گردشگری مازندران در بابلسر آغاز شد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، رویداد ملی گردشگری مازندران در بابلسر آغاز شد.

5 مهر 1402

گردشگری با تبلیغات حرفه ای و به موقع جوابگوی جامعه هدف خواهد بود

ایسنا/ براساس گفته های وزیر میراث فرهنگی کشور، گردشگری با تبلیغات حرفه ای و به موقع جوابگوی جامعه هدف خواهد بود.

4 مهر 1402

مهارت داستان گویی بصری در هنرمندان انیمیشن ساز ما کم است، ادبیات و کتاب ماده خامِ صنعت انیمیشن!

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، حامد میرزائی، دانش آموخته و پژوهشگر در حوزه مطالعات انیمیشن است. او شرایط انیمیشن کودک و نوجوان ایران را در شرایط ساکن می بیند و در عین اینکه پیشرفت هایی داشته است، خروجی اش را متناسب با امکانات و نیازهای مخاطبان...

23 شهریور 1402

مشخصات محصول نو سامسونگ لو رفت، عکس

گجت نیوز نوشت: اطلاعات تازه ای از مشخصات سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به بیرون درز کرد؛ این شاید کامل ترین افشاگری درباره مدل S24 Ultra تا به امروز باشد.

18 شهریور 1402

راکفلرها را بهتر بشناسیم ؛ خانواده ای مشهور، اما مرموز

شاید در طول تاریخ معاصر هیچ نام خانوادگی ای به میزان راکفلر در سراسر جهان مشهور نشده و برای نسل های متوالی در میان مردم شناخته شده نباشد.

30 مرداد 1402

کامپوزیت دندان برای چه کسانی مناسب است؟

کامپوزیت دندان می تواند یک راه چاره سریع و مقرون بصرفه برای حل مسائل دندانی و اصلاح لبخند شما باشد. مزایای متعدد کامپوزیت دندان می تواند هر کسی را به استفاده از این روش درمانی ترغیب کند. با اینحال کامپوزیت ممکن است برای بعضی از افراد مناسب نباشد. در واقع...

24 مرداد 1402

هشدار نارنجی هواشناسی برای 9 استان

سازمان هواشناسی با اشاره به وقوع رگبار و رعد و برق در 9 استان نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و طغیان رودخانه های فصلی هشدار داد.

17 مرداد 1402

تابستان فرابنفش ایران

اعتماد نوشت: با اعلام تعطیلی دو روزه کشور به علت آن چیزی که سخنگوی دولت آن را محافظت از سلامت شهروندان در برابر گرمای هوا نامید حرف و حدیث ها در رابطه با علت این تعطیلی بالا گرفت. بسیاری از تهران راهی تعطیلات به سمت شمال کشور شدند و به سرعت خبر از ترافیک...

14 مرداد 1402

همه نکاتی که باید درباره پخت آش رشته بدانید!

آش رشته یکی از غذاهای خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار پرطرفدار است و تقریبا در همه نقاط ایران با روش های گوناگون تهیه می شود. درست کردن یک آش رشته خوشمزه و جا افتاده نیاز به رعایت نکات و فوت و فن های خاصی دارد که در ادامه این مطلب تقدیم به شما کاربران...

4 مرداد 1402

گیاه خواران به اندازه 30 درصد گوشت خواران به محیط زیست آسیب می رسانند

می دانیم که تولید گوشت خوراکی اثر محیط زیستی بزرگی بر کره زمین می گذارد. اما کسانی که رژیم گیاه خواری را انتخاب می کنند، در مقایسه با افراد معمولی چقدر به حفظ زمین کمک می کنند؟ تحقیقی نو نشان داده است که افراد گیاه خوار تنها به میزان 30 درصد گوشت خواران...

2 مرداد 1402

ربیعی: نقل وانتقالات این فصل پیچیدگی های زیادی داشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نقل وانتقالات امسال پیچیدگی خاص خود را داشت.

29 تیر 1402

خواص عسل برای درمان انواع زخم

یکی از روش های درمان انواع زخم، استفاده از عسل برای سرعت بخشیدن به روند التیام بافت آسیب دیده است؛ مطالعات نو نیز اثرات ترمیمی عسل روی زخم ها را به اثبات رسانده است.

24 تیر 1402

نتیجه کامل قرعه کشی فصل 03، 1402 لیگ برتر

تیم های حاضر در فصل تازه لیگ برتر فوتبال ایران با انجام قرعه کشی حریفان خود را شناختند.

20 تیر 1402

روایت دغدغه های انسان امروزی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ؛ نمایش شازده کوچولو 2023 به کارگردانی نیما گودرزی از 20 تیر به روی صحنه خواهد رفت.

17 تیر 1402

رویداد بازارگان؛ ویژه فروشنده های تبریزی دیجی کالا

دیجی کالا با هدف همراهی علاقه مندان به فروش در بستر آنلاین و بهبود تجربه فروشنده های فعال خود، در استان آذربایجان شرقی، از سوم تا هفتم تیرماه، رویدادی با عنوان رویداد بازارگان در شهر تبریز برگزار می نماید.

6 تیر 1402

استقلال در آستانه امضای قرارداد با گزینه داخلی ، مذاکره حضوری حجت کریمی با دو گزینه جانشینی ساپینتو

با وجود اینکه کریمی روز گذشته مدعی شد مذاکره ای با نکونام صورت نگرفته، اما پیگیری ها مشخص کرد که مدیران استقلال دو شب پیش و در یکی از هتل های تهران با نکونام نیز نشستی را برگزار کرده اند.

25 خرداد 1402

چطور کارآموزی را به شغل دائم تبدیل کنیم؟

بسیاری از کارفرمایان که دوره های کارآموزی را ارائه می دهند، این کار را با این هدف انجام می دهند تا بتوانند افراد تازه فارغ التحصیل شده را امتحان نمایند و آنها را برای فرصت های شغلی دائم خود انتخاب و آماده نمایند. اگرچه دوره های کارآموزی راهی برای کسب...

20 خرداد 1402
تعداد: (258)