اقدام سریع برای شست و شوی مخازن زباله تهران ، اماکن ورزشی شهرداری مشخص تکلیف گردد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: با توجه به این که هوا در حال گرم شدن است ضروری است اقدامات سریع تری نسبت به رفت و روب و شست وشوی مخازن انجام گردد.

اقدام سریع برای شست و شوی مخازن زباله تهران ، اماکن ورزشی شهرداری مشخص تکلیف گردد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مهدی پیرهادی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن شورای شهر تهران با بیان این که متأسفانه شاهد تردد موتورسیکلت ها از تونل های شهری هستیم، گفت: با خبر شدیم که پلیس راهور در راستای حفاظت از جان موتورسیکلت ها مانع ورود آنها به تونل های شهری شده است.

وی با بیان این که قرار بود شرایط اماکن ورزشی شهرداری تهران معین تکلیف شوند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است، اظهار کرد: تقاضا داریم که هرچه سریع تر این اماکن معین تکلیف شوند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به شرایط رفت و روب شهر تهران توضیح داد: با توجه به این که هوا در حال گرم شدن است ضروری است اقدامات سریع تری نسبت به رفت و روب و شست وشوی مخازن انجام گردد.

پیرهادی با بیان این که آب باید به درختان برسد تا بی آبی آنها را خشک نکند، اظهار کرد: موضوع آبرسانی به ویژه برای بوستان های جنگلی چیتگر و سرخه حصار باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد و بعلاوه من طرحی به شهرداری دادم که جایگزینی درختان سبز با درختان خشک را در دستور کار قرار دهد و امیدواریم در سرمای هوا شاهد این جابه جایی باشیم که ببینیم درختان در چه زمانی خشک می شوند.

منبع: همشهری آنلاین

به "اقدام سریع برای شست و شوی مخازن زباله تهران ، اماکن ورزشی شهرداری مشخص تکلیف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام سریع برای شست و شوی مخازن زباله تهران ، اماکن ورزشی شهرداری مشخص تکلیف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید