این غذای هوس انگیز خلاقیت تان را افزایش می دهد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، خلاقیتتان چقدر قوی است. اصلا تا به حال به خلاقیت فکر نموده اید؛ اینکه برای یک بار هم که شده خودتان یک چیزی را درست کنید و از آن لذت ببرید؛ چیزی که از روی الگوی خاصی، ساخته نشود؛ فقط مال خودتان باشد؛ مختص فکر و خلاقیت خودتان؟

این غذای هوس انگیز خلاقیت تان را افزایش می دهد

تا حالا شده غذایی درست کنید که هیچ کس قبل از شما درست نکرده و نخورده و فرمولش دست خودتان است؟ تا حالا شده اعضای خانواده تان را با غذایی که روی میز چیده اید غافلگیر کنید؛ غذایی که نه تا به حال دیده اند و نه اسمش را شنیده اند. پس دست به کار شوید!

قرار است روزهای بهاری را از خانه بیرون بزنید و دست و دهن را غافلگیر کنید. همه ذهنتان مشغول این است که چه غذایی درست کنید که خیلی دردسر نداشته باشد. ظرف زیادی کثیف نکند. راحت خورده گردد و از همه مهم تر سنگینتان نکند. داشته های یخچال را که آنالیز می کنید، همه چیز هست ولی نمی دانید چه کار کنید.

دلتان می خواهد ساندویچ درست کنید ولی چه ساندویچی؟

بچه ها عاشق ساندویچ هستند؛ حتی دوست دارند خورش قیمه و قورمه را هم داخل نان ساندویچی بخورند، دوست ندارند غذا خوردنشان دنگ و فنگ داشته باشد. یک غذای هلو برو توی گلو می خواهند که زود بخورند و سیر شوند و لذت ببرند و بعد هم بروند سراغ بازی شان. پس چی بهتر از یک ساندویچ سبک که همه مواد مغذی در آن پیدا می گردد؛ نان، جعفری، ژامبون مرغ، ذرت، پنیر و بادمجان.

اگر نان لواش نرم در خانه دارید که خیلی خوب است؛ در غیر این صورت از نان تافتون هم می توانید بهره ببرید. اول مواد لازم درون ساندویچ را درست کنید. یادتان باشد می خواهید یک ساندویچ تازه و خوشمزه درست کنید. بادمجان خردشده را بپزید و بعد از اینکه سرد شد با ژامبون مرغ خرد شده، جعفری خرد شده و ذرت مخلوط کنید.

حالا پنیرتان را که می تواند پنیر گودا یا پنیر سفید فتا باشد، رنده کنید و با کمی نمک، فلفل و آبلیمو به موادتان اضافه کنید. موادتان را خیلی شل یا خیلی سفت درست نکنید. اینها قرار است کنار هم ساختمان یک ساندویچ را شکل بدهند. اگر شل باشد که ساندویچ وا می رود، اگر هم سفت باشد نانتان اصلا نمی تواند بار این همه مواد سفت را تحمل کند.

حالا باید مواد آماده شده را سر جایشان بریزید. نان لواش نرم یا تافتون را درسته و بدون اینکه برشی بزنید روی سنگ اوپن آشپزخانه بگذارید. حالا مواد را روی آن بریزید و خوب پهن کنید که همه جای نان پخش گردد. بعد که خوب مواد را پهن کردید نان را درست مثل یک لقمه بزرگ لول کنید. بعد از اینکه نان را به شکل یک لوله درآوردید آن را داخل کاغذ آلومینیوم بپیچید و بگذارید دو ساعت در یخچال بماند. بعد از دو ساعت ساندویچتان را برش دهید تا شکل عکس گردد. بعد هم ساندویچ ها را در یک ظرف پلاستیکی بگذارید و با خودتان به هر جایی که می خواهید بروید، ببرید.

منبع: همشهری آنلاین

به "این غذای هوس انگیز خلاقیت تان را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این غذای هوس انگیز خلاقیت تان را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید