بازی ترسناک Scorn پاییز سال آینده عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ سروری کیا، بازی اسکورن (Scorn) که یک بازی اول شخص و ماجراجویی است، در پاییز سال آینده عرضه خواهد شد. تاریخ دقیق عرضه آن اکتبر سال 2022 (مهر 1401) اعلام شده است. سازنده این بازی Ebb Software بوده و برای کنسول های ایکس باکس سری اس و ایکس به همراه کامپیوتر به وسیله فروشگاه استیم عرضه خواهد شد.

بازی ترسناک Scorn پاییز سال آینده عرضه خواهد شد

شرکت سازنده اطلاعات جدیدی درباره بازی عرضه کرد. اطلاعات عرضه شده در مورد شرایط ساخت بازی، مصاحبه با طراحان و بعلاوه نگاهی به تعدادی از صحنه های بازی است.

مدیر ارشد شرکت Ebb Software در مصاحبه ای گفت:

اسکورن در یک دنیای کابوس گونه جریان دارد. شما وارد آن شده و کاملا گم شده اید. هدف شما گشت و گذار در این محیط عجیب و ترسناک بوده تا بتوانید راه خروج را پیدا کنید. هر قسمت معمای مخصوص خود را داشته و هر کرکتر نقش منحصر به فردی دارد. همه این ها به هم ارتباط داشته تا داستان خاص بازی را شکل دهند.

به طور کلی در این سبک بازی شما فعالیت زیادی ندارید. در اصل شما باید تمام کوشش خود را نموده تا از شرایط نامناسب خارج شوید. به علت محیط ترسناک بازی قطعا هیجان آن از چیزهای معمول بسیار بیشتر خواهد بود. بعلاوه طراحان اسکورن تمام کوشش خود را نموده اند تا این تجربه را منحصر به فرد بکنند. به علت اینکه بازی های زیادی در سبک ماجراجویی وجود دارند و اسکورن می تواند با اتمسفر خاص، خود را متمایز کند.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی ترسناک Scorn پاییز سال آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک Scorn پاییز سال آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید