بهترین شامپوی فرش و مبلمان برای خانه تکانی عید

به گزارش وبلاگ سروری کیا، ریختن لکه های غذا و آلوده شدن فرش و مبلمان از طریق حیوانات خانگی امری اجتناب ناپذیر است. خوشبختانه امروزه محصولات متنوعی برای شستشوی پارچه، فرش، مبلمان و انواع سطوح تولید شده اند ک قادرند در مدت زمانی کوتاه تمامی لکه ها، چربی ها و آلودگی های موجود بر روی سطوح را از بین ببرند.

بهترین شامپوی فرش و مبلمان برای خانه تکانی عید

به گزارش راهنماتو، یک شوینده فرش و مبلمان، در مدت زمان کوتاهی فرش و مبلمان شما را کاملا تمیز و عاری از هرگونه آلودگی می کند. اگر در پی یک محصول مناسب برای پاکسازی لکه ها و آلودگی های موجود بر روی فرش و مبلمان برای خانه تکانی سال نو می شد، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید. ما در اینجا بهترین شوینده های فرش و مبل موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد:

1- شامپو فرش، موکت و مبلمان گلرنگ مدل White حجم 1000 میلی گرم (قیمت: 27,000 تومان)

شامپو فرش White گلرنگ حاوی موادی است که هیچ گونه آسیبی به تاروپود فرش ومبلمان وارد نمی کند. این محصول کاملا با پوست دست سازگار بوده و هیچ گونه حساسیت پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد. از مزایای این شامپو فرش می توان به سرعت تمیز کردن انواع فرش، موکت و مبلمان، قدرت پاک کنندگی بالا و کاربرد آسان آن اشاره کرد.

2- اسپری پاک کننده و لکه بر مبل و فرش استونیش مدل 3X Permium حجم 750 میلی لیتر (قیمت: 75,000 تومان)

این اسپری به دلیل برخورداری از فرمولاسیون مخصوص به عمق بافت ها نفوذ کرده و انواع لکه ها را از بین می برد. این محصول هیچ گونه آسیبی به بافت فرش و مبلمان وارد نکرده، آن ها را بخوبی لکه زدایی و ضدعفونی کرده و از ایجاد هر گونه قارچ و کپک در بافت فرش و مبلمان جلوگیری می کند. لکه بر مبل و فرش استونیش بوی بسیار مطبوعی دارد و هر گونه بوی نامطبوع این سطوح را از بین می برد. کافی است پس از جارو کردن فرش و مبلمان بدون اینکه سطح آن ها را خیس کنید، فوم محصول را بر روی اسفنج اسپری کرده و آن را به آرامی بر روی سطوح مورد نظر بکشید. سپس آن قسمت ها را از طریق یک دستمال مرطوب بخوبی پاک کنید و در نهایت آنجا را با یک دستمال حوله ای پاک کنید.

3- شامپو فرش وایتکس مدل 001 وزن 1 کیلوگرم (قیمت: 29,000 تومان)

شامپو فرش وایتکس محصولی فوق العاده برای لکه زدایی، چربی زدایی و از بین بردن آلودگی های موجود بر روی فرش، موکت و روکش مبلمان است. این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و هیچ گونه آسیبی به بافت پارچه وارد نمی کند.

4- شامپو فرش رافونه مدل sh-raf حجم 1000 میلی لیتر (قیمت: 43,000 تومان)

شامپو فرش رافونه با برخورداری از فرمولاسیون ویژه، تمامی لکه ها و آلودگی های موجود بر روی فرش های ماشینی، دستباف و موکت را از بین می برد. این محصول کاملا با الیاف فرش سازگار بوده، رنگ و تاروپود پارچه را بخوبی حفظ می کند و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد.

5- اسپری لکه بر مبل و فرش دیپافو مدل FC1 حجم 220 میلی لیتر (قیمت: 48,000 تومان)

اسپری لکه بر مبل، فرش و پارچه دیپافو اولین و قویترین لکه بر تخصصی مبل و فرش حاوی تکنولوژی کف فعال (Active Foam Technology) بوده و قادر است انواع لکه های سخت مانند لکه غذا، خورشت، چای، قهوه، نوشیدنی، روغن سرخ کردنی، سیاهی، دوده، چرک، انواع آب میوه، آب آلبالو، آب گیلاس، تمشک، مربا، بستنی، اثر انگشت دست و پا و ادرار کودک و شربت آهن کودک را از روی فرش، موکت، پرده، تشک، بالش، پتو و لحاف از بین ببرد. تنها با چند اسپری بر روی لکه مورد نظر می توانید انواع لکه ها را پاک کنید. این محصول لکه ها را فورا از بین برده و نیازی به شستشو ندارد.

6- شامپو فرش و مبل نانوسان مدل CarpetShampoo حجم 500 میلی لیتر (قیمت:141,000 تومان)

شامپو فرش و مبل نانوسان NANO SUN تحت لیسانس کمپانی گلوبال پریفر آلمان تولید شده است. این محصول با برخورداری از ترکیبات نانو قادر است تمامی لکه های موجود بر روی فرش، مبل، موکت و دیگر نسوج صنعتی را بخوبی از بین ببرد. این شامپو فرش هیچ گونه آسیبی به بافت پارچه مبل و فرش وارد نکرده و رنگ و کیفیت آن ها را حفظ می کند. شامپو فرش و مبل نانوسان با برخورداری از مواد اولیه با کیفیت آلمانی و فرمولاسیون خاص خود علاوه بر تمیز نمودن فرش و مبل شما باعث حفظ قوام و رنگ پارچه نیز می شود.

7- اسپری لکه بر مبل و موکت پینک مدل m01 حجم 750 گرم (قیمت: 45,000 تومان)

اسپری لکه بر مبل و موکت پینک لکه های موجود بر روی فرش های دستی و ماشینی، مبلمان و انواع موکت را بخوبی از بین می برد. کافی است مقداری از آن را بر روی بخش موردنظر اسپری کرده و با استفاده از اسفنج یا برس نرم محلول را بر روی تمام قسمت های لکه پخش نمایید و پس از گذشت حدود دو دقیقه طح مورد نظر را با دستمال تمیز پاک کنید.

منبع: فرارو

به "بهترین شامپوی فرش و مبلمان برای خانه تکانی عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شامپوی فرش و مبلمان برای خانه تکانی عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید