روابط تجاری چین و آمریکا رو به بهبود است؟ ، دولت ایالات متحده اعمال تعرفه های نو حوزه فناوری را تا اواخر آذرماه به تاخیر انداخت

به گزارش وبلاگ سروری کیا، بر اساس خبرهای نو به نظر می رسد دولت ایالات متحده اعمال تعرفه های نو تلفن همراه را تا تاریخ 15 دسامبر برابر با 24 آذر ماه به تعویق می اندازد. این موضوع می تواند این امیدواری را برای چینی ها ایجاد کند که این تاخیر تا مرز تعلیق کامل پیش رفته و مسائل تجاری دو کشور حل گردد.

روابط تجاری چین و آمریکا رو به بهبود است؟ ، دولت ایالات متحده اعمال تعرفه های نو حوزه فناوری را تا اواخر آذرماه به تاخیر انداخت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دور تازه تعرفه های واردات چین از اول سپتامبر به مرحله اجرا گذاشته می گردد. با این حال نماینده تجارت ایالات متحده (USTR) روز سه شنبه خاطرنشان کرد که بعضی از وسایل الکترونیکی ساخته شده در چین با تأخیر تعرفه روبرو می شوند و بعضی موارد از لیست تعرفه های تجاری خارج شده اند.

بر اساس این گزارش ، USTR تعرفه برنامه ریزی شده برای محصولاتی از جمله تلفن های همراه ، کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ ، کنسول بازی های ویدئویی ، اسباب بازی های خاص، مانیتور کامپیوتر ها و بعضی از موارد دیگر مثل کفش و لباس را تا 15 دسامبر به تعویق می اندازد. آژانس مذکور چندین مورد را نیز از لیست به طور دائم با استناد به اصول سلامتی ، ایمنی ، امنیت ملی و سایر عوامل حذف کرد ، اما لیستی از موارد مذکور را ارائه نکرد.

رئیس جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ فشار خود را برای برقراری تعرفه کالاهای الکترونیکی در چین در نوامبر گذشته شروع کرد. بر این اساس USTR در ماه مه لیستی از محصولات را که ملزم به دریافت تعرفه 10٪ می شدند شامل تلفن ، لپ تاپ و کنسول های بازی های ویدیویی خاطرنشان کرد.

منبع: انتخاب

به "روابط تجاری چین و آمریکا رو به بهبود است؟ ، دولت ایالات متحده اعمال تعرفه های نو حوزه فناوری را تا اواخر آذرماه به تاخیر انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط تجاری چین و آمریکا رو به بهبود است؟ ، دولت ایالات متحده اعمال تعرفه های نو حوزه فناوری را تا اواخر آذرماه به تاخیر انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید