فولکس واگن از باتری های تسلا استفاده می نماید ، کاهش هزینه ها ، افزایش سرعت شارژ خودرو

به گزارش وبلاگ سروری کیا، فولکس واگن از باتری های تسلا برای کاهش هزینه های شارژ استفاده می نماید. بر اساس گزارش سازمان Electrify America ؛ سازمانی که به وسیله فولکس واگن به عنوان بخشی از برنامه حل و فصل خود با تنظیم کننده های ایالات متحده در خصوص رسوایی تقلب در سوخت دیزلی همکاری می نماید، میخواهد از سیستم پاورپک تسلا در بیش از 100 ایستگاه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی خود استفاده کند.

فولکس واگن از باتری های تسلا استفاده می نماید ، کاهش هزینه ها ، افزایش سرعت شارژ خودرو

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، Electrify America میخواهد از پاورپک تسلا، برای جبران هزینه های شارژ برای مشتریان خود استفاده کند. صاحبان وسایل نقلیه الکتریکی باید هزینه های بالایی صرف شارژ خودروهای الکتریکی خود نمایند.اینن در حتلی است که هزینه های شارژ خودو در ساعات پیک مصرف بالاتر است.

جیووانی پالازو، مدیر عامل شرکت Electrify America، در بیانیه ای گفت: ایستگاه های ما بعضی از شارژها با فناوری پیشرفته که در دسترس استر را ارائه می دهد. با استفاده از شارژرهای ما ارائه سطح بالایی از قدرت، برای استفاده از باتری ها در ایستگاه های مورد احتیاج صرف می گردد.سیستم پاورپک تسلا، با توجه به تخصص جهانی خود در هر دو سیستم ذخیره سازی باتری و الکترونیک شارژ، فعال است.

جالب است بدانید کهElectrify America متعهد به سرمایه گذاری 2 میلیارد دلار در طول 10 سال در زیرساخت های انرژی پاک و آموزش و پرورش است. فولکس واگن انتظار دارد که 484 ایستگاه شارژ خودرو الکتریکی با بیش از 2،000 سیستم شارژ تا 1 ژوئیه نصب یا در حال ساخت باشد.

این شرکت طی تابستان آینده فاز بعدی تاسیسات را شروع خواهد نمود. Electrify America در سیستم باتری تسلا نشان داده که در پی تامین احتیاجهای شارژ الکتریکی خودروها با هزینه های ک، سرعت بالا و دسترسی ساده است. این معامله بعلاوه نشان دهنده یک منطقه امن و در عین حال احتمالا پربار برای تسلا است، زیرا تسلا کوشش می نماید کسب و کار ذخیره سازی انرژی خود را افزایش دهد.

منبع: انتخاب

به "فولکس واگن از باتری های تسلا استفاده می نماید ، کاهش هزینه ها ، افزایش سرعت شارژ خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولکس واگن از باتری های تسلا استفاده می نماید ، کاهش هزینه ها ، افزایش سرعت شارژ خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید