لامبورگینی SC18آلستون با قدرتی فراتر از انتظارات در نمایشگاه خودرو گودوود ظاهر شد ، 800 اسب بخار قدرت، طراحی خیره کننده

به گزارش وبلاگ سروری کیا، خودرو لامبورگینی SC18 آلستون یکی از آخرین دستاوردهای شرکت لامبورگینی است. این خودرو که پیش از این با 770 اسب بخار معرفی شده بود، اکنون و در رونمایی در نمایشگاه خودرو گودوود بریتانیا به 800 اسب بخار قدرت، کاربران را غافلگیر نموده است.

لامبورگینی SC18آلستون با قدرتی فراتر از انتظارات در نمایشگاه خودرو گودوود ظاهر شد ، 800 اسب بخار قدرت، طراحی خیره کننده

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، خودرو آلستون با الهام از مدل آونتادور اس وی جی طراحی شده اما نمی توان گفت درست مشابه این خودرو است، بلکه تغییرات و ارتقای قابل توجهی دارد.

فارغ از قدرت بالای موتور این خودرو دارای تغییرات بدنه مجذوب کنندهی است و جلوبندی و بال عقب خودرو به طور کامل متحول شده است. بخش جلو بندی و درب ها کاملا قابل تنظیمند و می تواند به سبک مختلف بالا، پایین یا میانه به لحاظ ارتفاع تنظیم گردد.

اگزوز این خودرو تیتانیومی است و قابلیت های حسگرهای لمسی خودرو بسیار ارتقاء یافته است. چراغ های خودرو از تکنولوژی تشخیصی مدل سنتناریو بهره مند است که در نمایشگاه خودرو ژنو در سال 2016 به مناسبت تولد فروچیو لامبورگینی بنیانگذار این شرکت معرفی گردید.

شاید برای افرادی که به زرق و برق و تزئینات داخلی کابین خودرو علاقه مندند، محیط داخلی لامبورگینی چندان مجذوب کننده نباشد اما این خودرو با وجود سادگی ظاهری داخل کابین از تکنولوژی های منحصر به فردی برخوردار است. محیط داخلی این مدل دارای تزئینات چرمی قابل توجهی است که می تواند برای علاقه مندان به طراحی کلاسیک و شیک بسیار مجذوب کننده باشد.

منبع: انتخاب

به "لامبورگینی SC18آلستون با قدرتی فراتر از انتظارات در نمایشگاه خودرو گودوود ظاهر شد ، 800 اسب بخار قدرت، طراحی خیره کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامبورگینی SC18آلستون با قدرتی فراتر از انتظارات در نمایشگاه خودرو گودوود ظاهر شد ، 800 اسب بخار قدرت، طراحی خیره کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید