همکاران همواره به بانک ملی عشق می ورزند

به گزارش وبلاگ سروری کیا، نشست وبیناری دکتر محمدرضا حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران با همکاران واحد های صف و ستاد فعال در فضای مجازی برگزار گشت.

همکاران همواره به بانک ملی عشق می ورزند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ سروری کیا ، مدیرعامل بانک در این وبینارکه با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، نادر اکبری وند رئیس اداره کل روابط عمومی، محمد رضایی رئیس اداره کل سرمایه انسانی، مجید جعفریان رئیس اداره کل شبکه و زیرساخت، فرهاد فائزمدیر عامل شرکت داده ورزی سداد ، جمعی از کارشناسان ادارات و همچنین نزدیک به یکصد نفر از همکاران صف و ستاد فعال در فضای مجازی برگزار گشت، طی سخنانی گفت: همه همکاران شاغل در بانک ملی ایران در هر سمت و جایگاهی که باشند نقش مهم و حساسی در بانک دارند و هرکدام به نوبه خود در پیشرفت امور در بانک تاثیرگذارند و در این راستا لازم است که با ارتقای دانش خود در زمینه خدمات و محصولات بانک،نسبت به ترویج آن در جامعه و شناساندن آن به مردم تلاش کنند و هرچه بهتر بتوانند جوابگوی سوالات مردم در زمینه استفاده از خدمات بانک باشند.

وی اضافه کرد: تمامی همکاران و از جمله همکاران فعال در فضای مجازی کسانی هستند که همیشه به سازمان عشق می ورزند و همیشه منافع سازمان را نسبت به منافع شخصی مقدم داشته اند و من امیدوارم و انتظار دارم که همیشه این انرژی مثبت خود را به دیگران در گروه ها و رسانه های اجتماعی منتقل کنند و بنده با اطمینان می گویم که حرکت در این راه و کمک به پیشبرد اهداف بانک، حرکتی عزتمندانه است و همیشه خدمت به مردم نزد پروردگار مقبول و پسندیده است.

مدیر عامل در پایان سخنان خود به ضایعه درگذشت جمعی از هموطنان و بخصوص همکاران بانکی در اثر کرونا اشاره کرد و گفت: از دست دادن هر عزیزی برای همه ما دردناک و غم انگیز است و از خداوند مسالت داریم هرچه زودتر این ویروس منحوس از جامعه بشریت محو شود و بانک ملی ایران در این دوران تا آنجا که در توان دارد از همکاران و نیروهای خود در جهت حفظ سلامتی و ارائه هرچه بهتر خدمات به هم میهنان عزیز حمایت می کند.

خاتونی نیز در این وبینار بیان داشت: ما اگر بخواهیم در جامعه اثرگذار باشیم باید همه سخنان و نظرات مختلف را بشنویم، آنها را تجزیه و تحلیل کنیم و به بهترین شکل ممکن، بهترین ها را انتخاب کنیم و در جهت بهبود امور بکار ببریم.

وی اضافه کرد: مدیریت عالی بانک همیشه دغدغه مسائل همکاران را داشته و همیشه تلاش داشته در جهت رفع آنها اقدام کند. از سوی دیگر همه تلاش ما کارکنان بانک نیز باید بر این باشد تا سامانه های قدیمی را یک به یک کنار گذاشته و با بهره مندی از سامانه های جدید به خدمت رسانی هرچه بهتر، سریعتر و کارآمدتر به مشتریان بپردازیم.

عضو هیات مدیره ادامه داد: خوشبختانه در این چهار سال ما پیروز شدیم استراتژی بانک را بنویسیم و خوشحالیم که امروزه در حوزه فناوری دیجیتال حرف های زیادی برای گفتن داریم و به جرات می توان گفت که در حوزه امضای دیجیتال جزو اولین ها و پیشتازان هستیم.

رضایی نیز در ارتباط با سوالات مطرح شده از سوی همکاران در رابطه با موضوعات سرمایه انسانی سخنانی را ارائه کرد و گفت: مدیریت عالی بانک همیشه نسبت به ارتقای سطح رفاهی و معیشتی همکاران نظر مثبت داشته و در جهت بهبود آن تلاش خواهد کرد و از همه همکاران نیز انتظار می رود با تعامل هرچه بیشتر با سازمان، دست در درست یکدیگر در جهت پیشرفت سازمان بکوشیم.

در ابتدای این نشست اکبری وند طی سخنانی ضمن خوشامد گویی به همکاران و مدیران حاضر در جلسه گفت: اهمیت شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و همه حاضران در این نشست را می توان همکاران بی ادعایی دانست که با تمام وجود و بدون هیچ چشمداشتی و صرفا بر اساس عرق و تعصب نسبت به بانک ملی ایران در جهت بهبود و پیشرفت آن تلاش می کنند.

همکاران حاضر در این وبینار نیزدر. سخنان خود به بیان دغدغه ها و ارائه دیدگاه ها و نظرات خود در جهت بهبود شرایط خدمت رسانی به مشتریان و همچنین مسایل رفاهی و معیشتی پرداختند.

آلبوم تصاویر خبر

Previous Next

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید

نام و نام خانوادگی:

پست الکترونیک:

دیدگاه:

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "همکاران همواره به بانک ملی عشق می ورزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاران همواره به بانک ملی عشق می ورزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید