2 علت برای خریدن آیپد پرو M2 (و 2 علت برای نخریدن)

به گزارش وبلاگ سروری کیا، مدتی قبل اپل از آیپد پرو M2 رونمایی کرد که از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد ولی حالا هر دو مدل آیپد پرو تازه به چیپست M2 مجهز شده اند. اگرچه این آیپد با تغییرات خاصی روبرو نشده، اما در هر صورت برای بعضی کاربران می تواند گزینه مناسبی باشد. در ادامه به 2 علت برای خرید آیپد پرو M2 و به 2 علت برای نخریدن آن می پردازیم.

2 علت برای خریدن آیپد پرو M2 (و 2 علت برای نخریدن)

دلایل برای خرید آیپد پرو M2

چیپست M2

آیپد پرو M2 هنوز راهی بازار نشده و به همین دلیل با قاطعیت نمی توانیم در خصوص عملکرد این آیپد صحبت کنیم. ولی با توجه به اینکه ماه ها قبل این چیپست در مک بوک های نو قرار گرفته، به خوبی از قدرت سخت افزاری و تفاوت آن با نسل قبلی خبر داریم. اپل مدعی شده که این تراشه از نظر پردازش های هوش مصنوعی حدود 40 درصد سریع تر از نسل قبلی عمل می نماید و پهنای باند رم یکپارچه آن هم 50 درصد بیشتر از M1 است. لازم به ذکر است آیپد پرو نو از حداکثر 16 گیگابایت رم بهره می برد و بنابراین در زمینه چندوظیفگی حرف زیادی برای گفتن دارد.

به زبان ساده، آیپد پرو M2 به لطف بهره گیری از قدرت سخت افزاری بیشتر، می تواند به خوبی نیازهای کاربرانی که فشار زیادی به آیپد خود وارد می نمایند را رفع کند.

قابلیت Hover اپل پنسل

یکی از مجذوب کننده ترین قابلیت های نو آیپد پرو M2 این است که قرارگیری قلم اپل پنسل از فاصله 12 میلی متری نسبت به نمایشگر تشخیص داده می گردد. این یعنی قبل از اینکه قلم را بر روی نمایشگر قرار دهید، می توانید پیش نمایشی از محل قرارگیری قلم را مشاهده کنید. به عنوان مثال زمانی که کاربران می خواهند فرم هایی را پر نمایند، به لطف این مشخصه دیگر با خطا در محل قرارگیری نوک قلم روبرو نمی شوند. بعلاوه اپل اعلام نموده که توسعه دهندگان می توانند به روش های مختلف از این مشخصه بهره ببرند.

به طور کلی آیپد پرو در بین طراحان محبوبیت زیادی دارد زیرا می توانند طرح ها و نقاشی های مجذوب کنندهی را ترسیم نمایند. حالا با این قابلیت، تجربه استفاده از اپل پنسل به طور قابل توجهی بهبود پیدا می نماید.

دلایل برای نخریدن آیپد پرو M2

اهمیت پایین سرعت بیشتر برای بسیاری از کاربران

با وجود اینکه آیپد پرو نو به لطف چیپست M2 در زمینه ویرایش ویدیو و مدل سازی سه بعدی حرف بیشتری برای گفتن دارد، اما واقعیت این است که فقط بخش اندکی از کاربران از نهایت توان آیپد پرو استفاده می نمایند. بنابراین اگر فکر می کنید توان ارائه شده از طرف تراشه M2 اهمیت زیادی برای شما ندارد، پس هر دو مدل آیپد پرو M2 مناسب شما نخواهند بود.

مجذوب کنندهیت آیپد پرو M1

نسل قبلی آیپد پرو که از تراشه M1 بهره می برد، همچنان یکی از برترین و مجذوب کننده ترین تبلت های موجود در بازار محسوب می گردد. بنابراین واقعیت این است که برای تقریبا تمام کاربران، خرید مدل نو کار چندان عاقلانه ای نیست و بهتر است همان نسل قبلی را خریداری نمایند.

منبع: Toms Guide

منبع: دیجیکالا مگ

به "2 علت برای خریدن آیپد پرو M2 (و 2 علت برای نخریدن)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 علت برای خریدن آیپد پرو M2 (و 2 علت برای نخریدن)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید