مدارس و دانشگاه های گیلان غیرحضوری شدند

به گزارش وبلاگ سروری کیا، قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان اعلام نمود: مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان طی روز های شنبه و یکشنبه غیر حضوری برگزار می گردد و ساعات کاری ادارات نیز کاهش می یابد.

مدارس و دانشگاه های گیلان غیرحضوری شدند

به گزارش ایرنا، براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و دستور استاندار گیلان، این اقدام در راستای مدیریت مصرف گاز در استان با توجه به برودت هوا و ضرورت صرفه جویی در این زمینه صورت گرفته و طبق آن تمامی مراکز آموزش عالی؛ دانشگاه های سراسری، آزاد اسلامی، پیغام نور، غیرانتفاعی ها و دیگر موسسات آموزش عالی مشمول اعمال این مصوبه هستند.

در این مصوبه تاکید شده است که صرفا امتحانات پایه های نهم (داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور) و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است، به قوت خود باقی است و راس ساعت مقرر برگزار می گردد. سایر امتحانات داخلی با تصمیم مسئولان دانشگاه ها و شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

در این راستا آغاز فعالیت ادارات در روز های شنبه و یکشنبه هفته پیش رو 8:30 دقیقه و خاتمه آن 12:30 دقیقه اعلام شده است و تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهاد های استان و بعلاوه شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان اقدام نمایند.

به منظور پایش عملکرد دستگاه ها و نهاد ها به مفاد این اطلاعیه، تیم های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می گردد.

منبع: فرارو

به "مدارس و دانشگاه های گیلان غیرحضوری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس و دانشگاه های گیلان غیرحضوری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید